Команди дизайнерів, програмістів, студентів та науковців можуть запропонувати свої варіанти вирішення кризи, яка виникла у світі та, зокрема, в Україні внаслідок пандемії коронавірусної інфекції. Для цього в Україні працюватиме онлайн-платформа антикризових рішень AC LAB21. Вона має об’єднати винахідників, менторів, бізнес та управлінців.
Заявки від зацікавлених команд приймають на сайті http://www.aclab21.org/
Рішення, над якими працюватимуть учасники, мають допомогти бізнесу комфортно перейти в режим онлайн-роботи, а також зорієнтувати стартап-команди на нові запити економіки.
Найефективніші ідеї пройдуть інтенсивну онлайн-інкубацію на платформі, а їхні автори представлять свої проєкти перед експертною радою. До цієї ради, зокрема, увійшов в.о. Міністра освіти і науки Юрій Полюхович, який теж оцінюватиме заявки, зареєстровані на платформі.
інноваційна діяльність та трансфер технологій міжнародна співпраця
Партнери платформи також зможуть надавати ресурси для запуску кращих антикризових рішень. Передбачається, що всі рішення будуть доступні не лише українській, а й світовій спільноті.
Проєкт організовують Мережа академічних бізнес-інкубаторів YEP разом з Українським фондом стартапів за підтримки Міністерства цифрової трансформації, Міністерства освіти і науки та Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України». Технологічними партнерами проєкту є CISCO та Gravitec.net.
Звернутися з організаційними запитаннями та пропозиціями щодо партнерства можна на електронну пошту solve@aclab21.org
Шановні студенти!
Нам надали доступ (безкоштовно) до платформи онлайн-навчання COURSERA (https://www.coursera.org). Обирайте курс, лишіть коментар або надсилайте смс. Кількість ліцензій обмежена.
Зацікавленим студентам ТЕРМІНОВО надати наступну інформацію на адресу guriya@ukr.net:
1. ПІБ студента (повністю)
2. Електронна адреса
3. Логін студента у системі “Електронний кампус” – для можливості подальшого аналізу результатів та завантаження даних.
4. Назву курсу + посилання на цей курс.
Під час навчання кожен студент, і я у тому числі, починає задумуватися про своє майбутнє. Страх неправильного вибору змушує спробувати себе у ролі, як теоретика так і практика у якомога більших стезях.
Одну з ролей, а саме – науковця, можна успішно приміряти на себе у ході навчання. Під час виконання магістерської дисертації у мене, як і у інших студентів, була можливість проводити дослідження у лабораторіях факультету, на сучасному та унікальному для України обладнанні, яке забезпечує дослідження структур за допомогою оптичного та електронного мікроскопів, фазового аналізу тощо.
Тому при вступі до аспірантури я чітко розуміла, що його наявність у значній мірі полегшить процес написання докторської дисертації і збереже найдорогоцінніший у нашому світі ресурс – час. Я можу бути спокійною, адже отримання експериментальних даних та їх опрацювання проводиться оперативно, а значить робота над будь-яким проектом, старт-апом, докторською дисертацією тощо, не буде затягуватися.
Смірнова Я., аспірантка 1 курсу кафедри ЛВЧКМ